רוצים להקים מערכת תקשורת מתקדמת? יש לנו פתרון בשבילכם!
טכנולוגיית האחסון והגיבוי בענן הגיע גם לתחום התקשורת בין עובדים ובין משרדית. אם אתם מחפשים פתרונות תקשורת לעסקים, כדאי שתכירו את המרכזייה הפועלת על טכנולוגיית ענן ומחליפה את התקשורת הטלפונית הישנה של פעם. מערכת זו פועלת באמצעות תוכנות חכמות ומתקדמות המאפשרות לכם להוסיף ולהסיר שלוחות בכל רגע נתון ללא צורך בפעולה פיזית או קווית בתוך המשרד שלכם. המערכת מאפשרת הקלטה של שיחות וביצוע בקרה על תקשורת בין עובדים ובין העובדים לבין לקוחות של החברה. בדרך זו ניתן לשפר את יעילות העבודה של החברה ולהפחית עלויות תחזוקה של מערכת תקשורת קווית.
אפשרויות ניתוב שיחות בצורה מהירה
אחד הכלים החשובים ביותר בכל תקשורת בין עובדים לבין לקוחות הוא ניתוב שיחות. כאשר מתבצע ניתוב שיחות אוטומטי או על ידי הלקוח עצמו, אתם חוסכים את הצורך בהחזקת של כוח אדם ויכולים לספק מענה מהיר יותר בכל שעה ביום ובאופן אוטומטי. לכם תהיה האפשרות לבחור את הניתובים על פי מחלקות ואנשי צוות במטרה לספק מענה יעיל ונוח לכל לקוח המתקשר לשירותי תמיכה, שירותי מכירה או לצורך קבלת מידע כללי הנוגע לשירותי החברה שלכם. מכיוון שהמערכת מבוססת על טכנולוגיית ענן, ניתן לנהל אותה מכל מקום ולספק שירות לקוחות או תמיכה טכנית גם מהבית או מרחוק. זהו פתרון יעיל עבור חברות המעוניינות להעניק לעובדים שלהם את הנוחות של עבודה מהבית או מכל מקום אחר בו הם נמצאים במהלך היום.
למה כדאי להתקדם לתקשורת בענן?
השימוש בטכנולוגיית ענן פרץ דרך לתחומים רבים אחרים הקשורים למחשוב ותקשורת כמו אבטחת מידע ואחסון מידע. אם בעבר אחסון המידע היה מתבצע בחדרי שרתים בתוך משרדי החברות, היום הכל מתבצע באופן חיצוני ומפחית את הצורך בהחזקה של חדרי שרתים ותחזוקה שלהם לטווח הארוך. באמצעות תקשורת לעסקים המבוססת טכנולוגיית ענן, ניתן לשדרג את יכולות התקשורת של העובדים עם גורמים חיצוניים או פנימיים בתוך החברה ולייעל את תהליכי העבודה וניהול פרויקטים מורכבים הדורשים עבודה של כמה גורמים מקצועיים במקביל.
שדרוג מערכת תקשורת לעסקים
לקבלת מידע נוסף על הקמת מערכת תקשורת לעסקים מבוססת ענן, צרו קשר עם חברת Cinex Technologies המציעה לכם את שיא הטכנולוגיה הקיימת היום לבניית מרכזייה טלפונית לחברה שלכם.