השימוש בשירותי IT מקצועיים מאפשרת למשתמשים העסוקים בעבודתם לקבל תמיכה יעילה ומידית במקרה של תקלות, כל המידע הארגוני מגובה בצורה רציפה ובדיקות שיחזור מבוצעות בצורה יזומה וכן נערכות בדיקות האם הטכנולוגיות בהן הארגון משתמש אכן מתאימות לצרכים ולתהליכי העבודה.
שירותי IT בעסק שלך!
כל ארגון ועסק משתמש בשירותים בסיסיים ומתקדמים של מערכות מידע כגון דואר אלקטרוני, שיתוף קבצים, מערכת הנהלת חשבונות או מערכת ERP מלאה וכן מערכות ייעודיות אחרות.
על מנת להבטיח שמשתמשי מערכת המחשוב יוכלו להפעיל אותה בצורה מהירה, נוחה, מאובטחת ומיטבית יש לתכנן לנהל ולתחזק את מערכת המחשוב – ובדיוק בשביל זה אתה זקוק לשירותי IT מקצועיים, זמינים ורציפים.
מה שירותי IT כוללים?
- ייעוץ בבחירת תשתיות ופתרונות מחשוב המתאימים לארגון.
- הקמת מערכת מחשוב העונה לצרכי הארגון.
- שרות מרכז תמיכה – תמיכה מקצועית בתקלות משתמשים ופתרונן.
- רכש של חומרה ורישוי.
- הכנת תכנית מחשוב, תכנון וביצוע פרויקטים.
- אפיון ופיתוח כלים ומערכות מידע ייעודיות.
- ליווי טכנולוגי שוטף של קבלת ההחלטות בנושאי מחשוב בארגון.
- תחזוקה שוטפת ייזומה למערכות המחשוב למניעת השבתות והבטחת עבודה רציפה.